Formulář F05 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2019-032417


směrnice 2014/25/EU

Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.
IČO: 2
46347275
Poštovní adresa:
Pisárecká 555/1a
Obec:
Brno
Kód NUTS:
CZ064
PSČ:
60300
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Mgr. Ing. Antonín Rája
Tel.:
+420 543433009
E-mail:
zakazky@bvk.cz
Fax.:
+420 543433010
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.bvk.cz
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.bvk.cz/

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.bvk.cz/vz00000127
Další informace lze získat
Úřední název:
Eurovalley s.r.o.
IČO: 2
29368324
Poštovní adresa:
Příkop 838/6
Obec:
Brno
Kód NUTS:
CZ064
PSČ:
60200
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Jiří Vřešťál
Tel.:
+420 736507160
E-mail:
jv@eurovalley.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.bvk.cz
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.bvk.cz/
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.bvk.cz/vz00000127
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)

I.6) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
Z 0517/EK/19
Výběr poskytovatele služby – Pojištění 2020 - 2023
II.1.2) Hlavní kód CPV:
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služby pojištění na období od 1.1.2020 do 31.12.2023 a v rozsahu vedeném v příloze č. 1 ZD. Jedná se o pojištění majetku provozovaného zadavatelem včetně souvisejících rizik, provozní a profesní odpovědnosti a pojištění motorových vozidel zadavatele. Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 6 částí.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
52200000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
1
Část I
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území České Republiky, především území města Brna, a místa uvedená v příloze č.1 ZD na území České republiky.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem této části veřejné zakázky je:
- pojištění majetku a pojištění přerušení provozu
- pojištění odpovědnosti - I. vrstva.
Závazné parametry pojištění jsou uvedeny v příloze č. 1 ZD, části I.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
44000000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
1.1.2020
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.12.2023
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
Zadavatel si v souladu s § 100 ZZVZ vyhrazuje změnu závazku na poskytování dalších služeb podobného charakteru (druhu) jako dle této veřejné zakázky vztahující se k části I. veřejné zakázky, tj. na uzavření pojištění pro další majetek určený zadavatelem, zejména majetek, který zadavatel nabude za dobu trvání smluvního vztahu s vybraným dodavatelem, nebo na další druh pojištění týkající se zadavatele nebo majetku zadavatele, případně zadavatelem určených osob nebo jejich majetku a pojištění odpovědnosti - I. vrstva.
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
2
Část II.
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území České Republiky, především území města Brna, a místa uvedená v příloze č.1 ZD na území České republiky.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem této části veřejné zakázky je:
- pojištění odpovědnosti - II. vrstva
- pojištění profesní odpovědnosti
- pojištění odpovědnosti manažerů (D&O]
Závazné parametry pojištění jsou uvedeny v příloze č. 1 ZD, části II.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
2760000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
01.01.2020
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.12.2023
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
3
Část III.
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území České Republiky, především území města Brna, a místa uvedená v příloze č.1 ZD na území České republiky.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem této části veřejné zakázky je:
- Pojištění kybernetických rizik
Závazné parametry pojištění jsou uvedeny v příloze č. 1 ZD, části III.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
480000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
01.01.2020
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.12.2023
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
4
Část IV.
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území České Republiky, především území města Brna, a místa uvedená v příloze č.1 ZD na území České republiky.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem této části veřejné zakázky je:
- Pojištění terorizmu
Závazné parametry pojištění jsou uvedeny v příloze č. 1 ZD, části IV.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
880000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
1.1.2020
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.12.2023
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
5
Část V.
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území České Republiky, především území města Brna, a místa uvedená v příloze č.1 ZD na území České republiky.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem této části veřejné zakázky je:
- Pojištění elektroniky
Závazné parametry pojištění jsou uvedeny v příloze č. 1 ZD, části V.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
960000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
1.1.2020
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.12.2023
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
6
Část VI.
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
66510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území České Republiky, především území města Brna, a místa uvedená v příloze č.1 ZD na území České republiky.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem této části veřejné zakázky je:
- Pojištění vozidel
Závazné parametry pojištění jsou uvedeny v příloze č. 1 ZD, části VI.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
3120000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
1.1.2020
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.12.2023
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
13.9.1. Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti dle § 77 ZZVZ :
- předložením: výpisu z obchodního rejstříku dodavatele, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
- dokladu o tom, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ), v pojišťovací činnosti podle zákona č. 277/2009 Sb., o pojišťovnictví, ve znění pozdějších předpisů.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.4) Objektivní pravidla a kritéria účasti
Seznam a stručný popis pravidel a kritérií:
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2
III.1.6) Požadované zálohy a záruky: 2
III.1.7) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují:
III.1.8) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána: 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Pravidelné předběžné oznámení - veřejné služby; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
24.10.2019
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
09:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
4
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
24.10.2019
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
09:00
(hh:mm)
Místo:
Pisárecká 555/1a, Brno
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek*: S ohledem na skutečnost, že je možné nabídky podávat pouze v elektronické podobě, otevírání nabídek nebude konáno veřejně.

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

16.09.2019
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět