obsah
|
zápatí
Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
POLYELEKTROLYT 2024 - 2025
»
Oznámení o výsledku zadávacího řízení - veřejné služby
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář F06 - Oznámení o výsledku zadávacího řízení - veřejné služby
Název formuláře
Oznámení o výsledku zadávacího řízení - veřejné služby
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2023-058164
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
[F2023-040268] F05: Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
směrnice 2014/25/EU
Oddíl I: Zadavatel
I.1) Název a adresa
1
(uveďte všechny zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
I.2) Společné zadávání veřejných zakázek
Zakázka zahrnuje společné zadávání zakázek
V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:
Zakázku zadává centrální zadavatel
I.6) Hlavní předmět činnosti
Výroba, doprava a distribuce plynu a tepla
Železniční služby
Elektřina
Městská železniční, tramvajová, trolejbusová nebo autobusová doprava
Těžba zemního plynu a ropy
Činnosti související s přístavy
Voda
Činnosti související s letišti
Poštovní služby
Průzkum a těžba uhlí a jiných pevných paliv
Jiné činnosti:
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem plnění je dodávka: - práškového polyelektrolytu na bázi akrylamidu pro flokulaci při odvodnění stabilizovaného čistírenského kalu metodou odstřeďování kalů v celkovém předpokládaném množství 192 000 kg na roky 2024 - 2025; a - tekutého polyelektrolytu na bázi akrylamidu pro flokulaci na zahuštění biologického kalu odstředěním v množství celkem 18 700 kg na roky 2024 - 2025.
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
ano
ne
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Brněnské vodárny a kanalizace, a. s., ČOV Brno-Modřice, Chrlická 552, 664 42 Modřice
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění je dodávka: - práškového polyelektrolytu na bázi akrylamidu pro flokulaci při odvodnění stabilizovaného čistírenského kalu metodou odstřeďování kalů v celkovém předpokládaném množství 192 000 kg na roky 2024 - 2025; a - tekutého polyelektrolytu na bázi akrylamidu pro flokulaci na zahuštění biologického kalu odstředěním v množství celkem 18 700 kg na roky 2024 - 2025.
II.2.5) Hodnotící kritéria
(Souhlasíte se zveřejněním?
ano
ne)
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
Cena bude přepočtena, pokud v průběhu trvání smlouvy na veřejnou zakázku dojde v právě uplynulém kalendářním měsíci k absolutní změně indexu spotřebitelských cen zveřejňovaného Českým statistickým úřadem o více než 3 % oproti indexu v měsíci, kdy smlouva nabyla účinnosti. Jestliže již došlo ke změně ceny v průběhu trvání smlouvy, pak se změna indexu posuzuje oproti hodnotě měsíčního indexu, na základě kterého došlo k předchozí změně ceny. Bude-li absolutní hodnota procentní změny získaná dále uvedeným výpočtem nižší než je uvedeno v tomto článku, výhrada změny cen se neuplatní. V opačném případě dodavatel spočítá míru inflace, bez uzavření dodatku k této smlouvě automaticky změní jednotkovou cenu na základě dále uvedeného výpočtu a o nové ceně vyrozumí objednatele datovou zprávou. Dodavatel je na požádání objednatele povinen doložit formou datové zprávy změnu indexu spotřebitelských cen potvrzením vydaným Českým statistickým úřadem. Nová cena bude účinná od prvního dne měsíce následujícího po měsíci doručení vyrozumění dodavatele podle tohoto článku, a pro objednatele i dodavatele bude závazná do další změny ceny plnění dle tohoto článku. Předpokládaná hodnota částky, o kterou se může cena zakázky v důsledku inflace za celé smluvní období navýšit, činí 7 417 500,- Kč.
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Popis
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené řízení
Užší řízení
Jednací řízení s předchozí výzvou k účasti v soutěži
Soutěžní dialog
Inovační partnerství
Zadání zakázky bez předchozího uveřejnění výzvy k účasti v soutěži v Úředním věstníku Evropské unie v níže uvedených případech
(vyplňte prosím přílohu D2)
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
Byl zřízen dynamický nákupní systém
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Byla použita elektronická dražba
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách
ano
ne
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Pravidelné předběžné oznámení – veřejné služby, použité jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o zahájení zadávacího řízení – veřejné služby; Systém kvalifikace – veřejné služby, použitý jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante)
IV.2.8) Informace o ukončení dynamického nákupního systému
Oznámení se týká ukončení dynamického nákupního systému zveřejněného ve výše uvedeném oznámení o zahájení zadávacího řízení
IV.2.9) Informace o ukončení výzvy k účasti v soutěži ve formě pravidelného předběžného oznámení
Zadavatel nebude zadávat žádné další zakázky na základě výše uvedeného pravidelného předběžného oznámení
Oddíl V: Zadání zakázky
1
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
2
Název:
Zakázka/část je zadaná
ano
ne
V.1) Informace o nezadání zakázky
Zakázka/položka nebyla zadána
Nebyly přijaty žádné nabídky nebo žádosti o účast, nebo byly všechny tyto nabídky nebo žádosti o účast odmítnuty
Jiné důvody (ukončení řízení)
V.2) Zadání zakázky
V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
(Souhlasíte se zveřejněním?
ano
ne)
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
ano
ne
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
1
(Souhlasíte se zveřejněním?
ano
ne)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik
ano
ne
V.2.6) Cena zaplacená za výhodné koupě
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.3) Další informace:
2
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
18.12.2023
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
4
pokud jsou tyto informace známy
7
povinné informace, které nemají být zveřejněny
20
místo váhy lze zadat význam
21
místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět
Příloha D2 – Veřejné služby
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v
Úředním věstníku Evropské unie
směrnice 2014/25/EU
(zvolte příslušnou možnost a uveďte vysvětlení)
1. Odůvodnění použití jednacího řízení bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v souladu s článkem 50 směrnice 2014/25/EU
Žádné nabídky nebo vhodné nabídky/žádosti o účast v návaznosti na řízení s předchozí výzvou k účasti v soutěži
Zakázka slouží výhradně pro účely výzkumu, pokusu, studie nebo vývoje v souladu s podmínkami stanovenými ve směrnici
Práce, dodávky nebo služby mohou být poskytovány pouze konkrétním hospodářským subjektem z důvodu:
neexistence hospodářské soutěže z technických důvodů
veřejné zákázky zaměřené na vytvoření nebo získání jedinečného uměleckého díla nebo uměleckého výkonu
ochrany výhradních práv včetně práv duševního vlastnictví
Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici
Dodatečné dodávky od původního dodavatele objednané v souladu s přísnými podmínkami stanovenými ve směrnici
Nové stavební práce/služby, které představují opakování stávajících stavebních prací/služeb a jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými ve směrnici
Zakázka na služby se zadá vítězi nebo jednomu z vítězů soutěže o návrh
Zakázka na dodávky nabízené a nakupované na komoditních burzách
Nákup dodávek nebo služeb za obzvláště výhodných podmínek
od dodavatele, který s konečnou platností ukončuje svou obchodní činnost
od likvidátorů v případě insolvenčního řízení, vyrovnání s věřiteli nebo podobného řízení podle národních právních a správních předpisů
Výhodná koupě využívající zvláště příznivé příležitosti dostupné po velmi krátkou dobu za ceny podstatně nižší, nežli jsou tržní ceny
2. Jiné odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v Úředním věstníku Evropské unie
Zakázka nespadá do oblasti působnosti příslušné směrnice
3. Vysvětlení
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software